פרוטוקול

 
ôøåèå÷åì ùì éùéáú åòãä

ôøåèå÷åì ùì éùéáú åòãä

àåîðéè÷

2018-01-08OMNITECH



הכנסת העשרים

מושב רביעי

פרוטוקול מס' 536

מישיבת ועדת הפנים והגנת הסביבה

יום שני, י"ד בטבת התשע"ח (01 בינואר 2018), שעה 11:45
סדר היום
הצעת חוק לתיקון דיני הרשויות המקומיות (חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה), התשע"ח-2017 (מ/1175) – בקשה לדיון מחדש לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת
נכחו
חברי הוועדה: דוד אמסלם – היו"ר

טלב אבו עראר

יעקב אשר

זוהיר בהלול

נאוה בוקר

יואב בן צור

יעל גרמן

תמר זנדברג

אכרם חסון

יעל כהן-פארן

בצלאל סמוטריץ'

לאה פדידה
חברי הכנסת
קארין אלהרר

בנימין זאב בגין

ענת ברקו

מסעוד גנאים

דב חנין

יואל חסון

עליזה לביא

יוליה מלינובסקי

מיכאל מלכיאלי

אברהם נגוסה

נורית קורן

מיכל רוזין

עפר שלח
מוזמנים
נתן בביוף - עו"ד, סגן יועמ"ש, משרד הפנים

אורית מלמד - עו"ד, הלשכה המשפטית, משרד הפנים

שחר פרלמוטר - עו"ד, הלשכה המשפטית, משרד הפנים

שרון רוברטס - עו"ד, עוזרת ראשית, מח' ייעוץ וחקיקה, משרד המשפטים

מאיר יצחק הלוי - ראש עיריית אילת, מרכז השלטון המקומי

פשה פדלון - ראש עיריית הרצליה, מרכז השלטון המקומי

אהוד לזר - עיריית הרצליה, מרכז השלטון המקומי

חובב צבר - ראש מועצת קריית עקרון, מרכז השלטון המקומי

בני פרץ - פעיל חברתי בירושלים

יורם יזדי - פעיל חברתי בירושלים

יוסי אריה - איגוד חברות הנפט

דוד דהאן - יו"ר, הארגונים החברתיים בכנסת

יהודה גבאי - מוזמן/ת

אריאל אדרי - מוזמן/ת

בני פרץ - מוזמן/ת

קרן ברק - שדלן/ית

שושי שטוב - שדלן/ית
ייעוץ משפטי
תומר רוזנר

גלעד קרן

רוני טיסר
מנהלת הוועדה
לאה קריכלי
רישום פרלמנטרי
אירית שלהבת

הצעת חוק לתיקון דיני הרשויות המקומיות (חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה), התשע"ח-2017, מ/1175 – בקשה לדיון מחדש לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת
היו"ר דוד אמסלם
צהרים טובים. אני מתכבד לפתוח את ישיבת ועדת הפנים והגנת הסביבה בנושא הצעת חוק לתיקון דיני הרשויות המקומיות (חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה), התשע"ח-2017, מ/1175 – בקשה לדיון מחדש לפי סעיף 115 לתקנון הכנסת.

אני ניגש מייד להצבעות.
מיכל רוזין (מרצ)
צריך לנמק את הרביזיות.
יואל חסון (המחנה הציוני)
יש פה הרבה מנמקים.
היו"ר דוד אמסלם
נשמע מנמק אחד, בבקשה.
מיכל רוזין (מרצ)
נימוק של כל סיעה.
היו"ר דוד אמסלם
לא.
תומר רוזנר
רק יואל חסון ביקש. הסיעות האחרות לא ביקשו.
היו"ר דוד אמסלם
יואל חסון, בבקשה תנמק.
מיכל רוזין (מרצ)
כולם קפצו וביקשו רביזיה.
היו"ר דוד אמסלם
יואל חסון, יש לך 2 דקות לנמק את הרביזיה.
מיכל רוזין (מרצ)
זה לא בסדר.
יואל חסון (המחנה הציוני)
לפני שאני מנמק, אני רוצה שבשמנו ינמק זוהיר בהלול, אבל אני רוצה לומר, אדוני היועץ המשפטי, בגלל שאמרת לנו שאנחנו לא צריכים להגיד בכל פעם "רביזיה, רביזיה, רביזיה" אז יצא מצב שכאילו רק אני ביקשתי רביזיה, אבל יכלו אחרים להגיד "רביזיה".
מיכל רוזין (מרצ)
צעקנו "רביזיה".
יואל חסון (המחנה הציוני)
אם כל אחד פה היה צועק "רביזיה" על כל הצבעה אז כל אחד יכול היה לנמק אותה.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
יכולנו על כל הצבעה לבקש כולנו.
תומר רוזנר
הם יכולים לבקש, אבל הם לא ביקשו.
יואל חסון (המחנה הציוני)
סיכמתי עם היושב-ראש שאני מבקש פעם אחת בלי להגיד את זה שוב ושוב ושוב. לכן כפשרה אני מציע – אחרת יכולנו כל אחד לנמק את הרביזיה – שכל נציגי הסיעות ינמקו את הרביזיה. זו פשרה הוגנת.
היו"ר דוד אמסלם
אני מקבל את מה שיואל חסון אמר. לא בגלל שהוא צודק בהיבט הזה אלא בגלל שהוא מבקש. אני מבקש שכל אחד ינמק במשך 2 דקות. נתחיל עם יעל גרמן, שתי דקות לרשותך, בבקשה.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו ביקשנו רביזיה מפני שאנחנו חושבים שכל ההתנהלות סביב הצעת החוק הזאת פסולה. חזרנו ואמרנו, והיום יותר מכול אנחנו רואים שלחוק הזה יש מטרה אחת, והיא מטרה פוליטית, להחזיר את שר הבריאות. החוק הזה פוגע קודם כול ברשויות המקומיות. אדוני היושב-ראש, אני מבקשת שתקשיב לי.
היו"ר דוד אמסלם
אני מקשיב.
יעל גרמן (יש עתיד)
הוא מקעקע את הבסיס של השלטון הדמוקרטי שעליו נשענות הרשויות המקומיות. הרשויות המקומיות יש בהן בחירה ישירה, ולא בכדִי. ראשי הרשויות המקומיות מחויבים באופן אישי לאזרחים שלהם. איך הם יוכלו להיות מחויבים לאזרחים שלהם? איך הם יוכלו לתת מענה לאותם אזרחים שעד היום התרגלו שיש להם פה ושם גם "פיצוצייה", גם מרכול, גם חנות כזו או אחרת שלמעשה נותנת מענה לצרכים שלהם? איך הם יוכלו היום לתת מענה? זה דבר ראשון.

דבר שני, יש פה אפליה בין תל אביב, שהספיקה לחוקק חוק עזר. למזלה היו שני דיונים בבג"ץ שקיבעו את ההחלטה ולכן תל אביב נמצאת מחוץ לעניין. מה שונה תל אביב מהרצליה, מפתח תקווה, מרמת גן, מגבעתיים, מחולון, מחיפה, מבאר שבע או מירושלים? גם בערים האחרות צריך שיהיו מרכולים פתוחים, אבל היום בגלל החוק הזה אם ראש עירייה יעביר חוק עזר בהתאם לסמכויותיו ויגיש אותו לשר הפנים, שר הפנים לא ישקול אלא באופן אוטומטי יאמר לו: "לא, אני לא מאשר". יש פה חוסר שוויון בפני החוק, שהוא פשוט מקומם והוא בניגוד לכל מה שאנחנו למדנו.

לסיכום, מעבר לכל הטיעונים האלה, יש כאן גם את הנושא שחזרנו ואמרנו: אתה לא מביא לכיבוד שבת על ידי חוק. כיבוד שבת כל אחד ואחד עושה בביתו על פי ראות עיניו. החוק הזה רק יגביר מחלוקת בעם ישראל, רק ישניא את הדת. הכפייה הדתית הזאת תביא להרחקה מדת.
היו"ר דוד אמסלם
תודה רבה. חברת הכנסת מיכל רוזין, 3 דקות לרשותך, בבקשה.
מיכל רוזין (מרצ)
קודם כול, אתחיל בציטוט של אחד מחברי הכנסת החרדים, שאמר לי: "שבת צריכה לבוא מתוך הבנה ולא מתוך כפייה". כך אמר לי חבר כנסת חרדי הבוקר.

אני גרה בעיר פתח תקווה, שרחוקה מלהיות עיר חילונית כמו תל אביב, ועדיין אני ושכניי, חלקם דתיים וחלקם חילונים, יודעים גם לכבד את השבת וגם לאפשר לציבור החופשי ליהנות מן השבת על פי דרכו.

יש פה "ישראבלוף" לחלוטין. אני לא מבינה איך הציבור החרדי מסכים ל"ישראבלוף" הזה. מצד אחד, מותר לתדלק בתחנת דלק, ועל זה משלמים כסף, אבל מצד שני ליד זה אני לא יכולה לקנות קולה; אפשר שבבאר שבע לא יהיה פתוח שום דבר אבל באילת, כי זה "עיר הפריצות", חנויות יהיו פתוחות.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
עוד רגע תשכנעי אותנו לסגור את תחנות הדלק.
מיכל רוזין (מרצ)
סליחה, אני בזמן ההסתייגויות שלי. תתאפק.

כל ה"ישראבלוף" הזה – באמת, בצלאל סמוטריץ', אף אחד לא ביקש לפתוח חנויות בבני ברק וגם לא במרכז ירושלים. האבסורד הזה, שכל בתי הקפה והמסעדות פתוחים, הכול פתוח, אפשר ללכת לכל מסעדה, אני יכולה ללכת לפיצרייה עם הילדים שלי ביום שישי בערב ולאכול פיצה, אבל אם אני רוצה להכין להם בבית פיצה ושכחתי לקנות גבינה צהובה אז אני לא יכולה לקנות גבינה צהובה "כי זה מחלל שבת". לשבת במסעדה ולשלם בה וליהנות בפרהסיה – זה לא מחלל שבת. זה "ישראבלוף". עושים צחוק מן השבת, פוגעים בשבת. אני מקפידה מאוד על היהדות שלי.

יותר מזה, כל ה"שופינג" שעושים מסביב לערים יישאר פתוח. כל הקניונים יהיו פתוחים, יקנו בגדים, הצרכנות תחגוג, אבל לקנות מוצרי יסוד של חלב, לחם וקמח – זה יהיה סגור. זה עשיית צחוק מן העבודה. עזבו מה החילונים אומרים על זה. הציבור החופשי והחילוני גם של הליכוד וגם של הימין כולו ייצא לרחובות ויגיד: "חבר'ה, עד כאן, אתם מגזימים, אתם מושכים את החבל יותר מדי". אבל הציבור החרדי יגיד לכם: אתם עושים "ישראבלוף". על מה אתם מדברים? את מה בדיוק אתם סוגרים? הכול פתוח, הקניות חופשיות, המסעדות פתוחות, בתי הקפה פתוחים. אז מנעתם מ-2.5 מרכולים לפעול בגלל שיש כאן איזה ריב על מי ירוויח ומי לא?

עם כל הכבוד, כל הטענות הסוציאליסטיות וכדומה – אנחנו מכירים את כל הטענות. לכול יש תשובות. אל תיתלו בדברים הללו. אל תמשכו את החבל יותר מדי. אני בעד צביון של שבת וצביון יהודי אבל צריך לדעת גם לא לעשות "ישראבלוף" ולעשות חוכא ואיטלולא מהשבת.

עוד משפט אחד על עניין הקיזוזים. תנחומיי לחבר הכנסת גליק ולבי אתו, הוא עבר תקופה מאוד מאוד קשה, ומי כמונו יודעים את זה, מי שליווה אותו, מי שראה אותו מקרוב ודיבר אתו, תקופה מאוד מאוד קשה. אבל באמת ה"סיבוב" הזה בכל פעם מחדש הוא ציני, הוא מעליב את האינטליגנציה. הציבור לא מטומטם, הוא מבין את זה. יש לכם סיעה שלמה בתוך הקואליציה שמסרבת להצביע אתכם ולא מוכנה להתקזז. יש חברי כנסת מתוך הקואליציה שהודיעו עכשיו בטוויטר שהם לא באים להצביע. אז אתם באים בטענות לאופוזיציה? תדחו את ההצבעה בשבוע. מה קרה? אפשר לדחות בשבוע. זה לא יפיל את הממשלה. זה לא חוק התקציב, שיש תאריך ואם לא מצביעים, על פי חוקי הכנסת, נופלת הממשלה. אפשר לדחות בשבוע.
היו"ר דוד אמסלם
תודה רבה. חבר הכנסת זוהיר בהלול, בבקשה.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אדוני היושב-ראש, אני מבקשת גם זכות לנמק ב-2 דקות. למה לא?
היו"ר דוד אמסלם
החלטתי לא. זוהיר בהלול, בבקשה.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
זאת סתימת פיות. כפי שעשית לחיים ביבס, גם לי אתה סותם את הפה.
זוהיר בהלול (המחנה הציוני)
אדוני היושב-ראש, אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו של 3 הדקות הניתנות לי כדי למחות על המרדף חסר המעצורים שלך, דודי אמסלם, ואני רוחש לך כבוד רב, הנמהרוּת הזאת, החיפזון הזה להעביר כמה שיותר חוקים אנטי דמוקרטיים כדי שאתה תסלול את דרכך לתפקיד החדש. אני חושב שזה מנוגד לכל היגיון, מנוגד אפילו לכל הליך אמיתי בכנסת ישראל ובוועדה הזאת שאני חבר בה.

אם בצביון היהודי עסקינן אז כמוסלמי ערבי אני לא יכול לטעון כנגד ההתנהלות שלכם כלפי השבת, אבל אני כן יכול לטעון על זכותי וזכאותי ליום שישי, שתסגרו את המרכולים גם ביום שישי, תסגרו את המרכולים ביום ראשון למען הנוצרים, תשתקו את המדינה שלושה ימים בשבוע, תהפכו את המדינה הזאת, שאמורה להיות רב-תרבותית, באמת לרב-תרבותית. אם יש היגיון לסגור מרכולים בשבת אז תסגרו את המרכולים גם ביום שישי וביום ראשון.

אין בארסנל שלי, אדוני היושב-ראש, דודי אמסלם, אלא צמד המילים האלה כדי לתאר כהלכה את מה שמתנהל כאן בחוק הספציפי הזה: כפייה דתית. מה קרה למדינה הזאת שאמורה להיות פלורליסטית? מה קרה לחברה הישראלית שאמורה להיות רבגונית? מה קרה לרציונל של מדינה שיש בה גם חילונים ולא רק דתיים? האמן לי, אני רוחש כבוד לדתיים אבל יש גם חילונים במדינה הזאת. מדוע אנחנו מחסלים עד מיתה את האפשרות שלהם לחיות בצלם אנוש על פי הווייתם ועל פי אמונתם? כל אדם יחיה באמונתו. את האמירה הזאת לא אני יצרתי, דווקא הדת שלך יצרה. אתם גודעים את העץ, אתם כורתים עת הענף שעליו אתם יושבים.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אדוני היושב-ראש, אם אפשר להוסיף, שהשר דרעי "צייץ" עכשיו שבעצם אתם לא קוראים את החוקים, שזה לא חוק חדש, כבר יש חוק. עכשיו זה היה בטוויטר. זה לא חוק חדש לדברי דרעי. אז מה הבאתם לנו פה? באמת, אתם פשוט עושים צחוק מן הכנסת. זה המשך לכל החקיקה הכל-כך הרסנית, שהורסת את המקום הזה. אדוני היושב-ראש, אתם לא יכולים להמשיך כך והציבור לא יסלח לכם על זה.
היו"ר דוד אמסלם
תודה רבה. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, בבקשה.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אדוני היושב-ראש, אנחנו בישראל ביתנו אמרנו מלכתחילה שהחוק הזה הוא קו אדום ובלי לזגזג ולשנות דרכנו, גם בקריאה הראשונה וגם היום, אנחנו מצביעים נגד.

אדוני היושב-ראש, אתה ליכודניק אמיתי, הרבה שנים בליכוד, בעצם אתה הליכוד. אני רוצה להגיד לך משהו. בסוף השבוע השקעתי קצת זמן ומאמץ, ביחד עם העוזרים שלי, כדי להיכנס למקורות הליכוד, לדברי בגין וז'בוטינסקי, אבות התנועה. גם התייעצתי עם מומחים שמבינים דבר או שניים בליכוד. יש אמירה חד-משמעית, שאצל אבות תנועת החירות הקודש לא היה על חשבון החופש. היום הליכוד לצערי הרב סוטה מדרכו. כנראה עליתם על מסלול אחר.

אציג לכם דוגמה. ב-2011, כאשר יושב-ראש הקואליציה היה זאב אלקין, הוא העביר חוק ש"נובי גוד", 1 בינואר, הוא יום בחירה. זה אותו ליכוד, ב-2011, עם אותו זאב אלקין, וכל סיעת ש"ס הצביעה בעד החוק הזה. היום ב-8:30 בבוקר ב"נובי גוד" ב-1 בינואר באירוניה רבה התכנסנו פה לדון על חוק המרכולים, בעצם על הפרת סטטוס קוו. האם ב-2017 אתה והליכוד הייתם מסוגלים להעביר החלטה ש-1 בינואר יהיה יום בחירה? התשובה היא כנראה לא.

עוד דבר אחרון, הדיון הזה לצערי הרב לא היה מספיק מעמיק, לא היה מספיק רציני, הוא בכלל לא היה מספיק. התכנסנו ביום חמישי שעתיים אחרי פיליבסטר ארוך מאוד שנגמר בשעה 2 לפנות בוקר. כל הגורמים הרלוונטיים וגם הציבור הרחב לא הספיקו להגיע לדיון הזה וגם אנחנו היינו עייפים למדי. הנושא יותר מדי חשוב מכדי שיוכלו להעמיק, לדון לעומק ולשמוע את כל הנוכחים. אני מבקשת ממך, פניתי אליך עכשיו בכתב וגם ליועץ המשפטי וליושב-ראש הכנסת בבקשה לקיים דיונים נוספים ולשמוע את כל הגורמים הרלוונטיים ולהבין מה ההשלכות של הדבר הזה. תודה רבה.
משה פדלון
כבוד היושב-ראש, אפשר לתת לנציג הרשויות המקומיות לדבר במשך 2 דקות?
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
זה בדיוק מה שביקשתי. לא 2 דקות. אני ביקשתי שייערך דיון.
היו"ר דוד אמסלם
ערכתי דיון בעניין הזה בשבוע שעבר.
משה פדלון
אנחנו לקראת סיכומים.
היו"ר דוד אמסלם
מפאת כבודך אתן לך להתייחס במשך 2 דקות, אבל זה דבר לא מקובל בכלל. אנחנו באמצע הליך של הצבעה. בוא תשב על יד השולחן ותדבר 2 דקות, בבקשה.
משה פדלון
כבוד היושב-ראש, חברי ועדה נכבדים, הגעתי לכאן הבוקר מפני שהדיון שמתנהל פה בכנסת בירושלים וקבלת הצעת החוק יגרמו לקונפליקטים, למשברים בעיר הרצליה וברשויות מקומיות אחרות.

אני מעוניין לעדכן את חברי הוועדה הנכבדים ש-22,000 תושבים ביקרו בשבוע שעבר בקניון "שבעת הכוכבים". אני רוצה לעדכן את הוועדה שבהרצליה נשמר הסטטוס קוו למעלה משלושה עשורים. יש בהרצליה 140 בתי כנסיות. הקואליציה העירונית בנויה מאנשי מרצ, ש"ס, דגל התורה, הבית היהודי, יש עתיד. יש בעיר מרקם אוכלוסייה ייחודי. מדוע לפגוע בו?

מי שייפגע מהחוק הם תושביה החילוניים של המדינה, ובפרט תושבי ערי המרכז: הרצליה, השרון ואילת.

כראש רשות מקומית המייצג את כל המגזרים בעיר לא אתן לפגוע בציבור החילוני של העיר הרצליה. אמרתי לחבריי ראשי הרשויות המקומיות בעבר, וכך אני אומר גם היום: אם החוק יעבור הרצליה ורשויות נוספות יפעלו בכל הכלים העומדים לרשותן ונעשה הכול כדי למנוע פגיעה במרקם החיים הסובלני של העיר הרצליה וערים אחרות.

אני קורא לחברי הכנסת לא לתמוך בחוק הזה ולהוריד אותו מסדר היום. בהרצליה הסטטוס קוו מנצח. אני בעד מסורת וערכים יהודיים. אני נגד כפייה דתית.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אפשר לשאול את ראש העירייה שאלה: האם קניון "שבעת הכוכבים" פועל בשבת באופן חוקי? החוק הרי נורא חשוב לנו.
היו"ר דוד אמסלם
אני עובר להצבעות עכשיו.
נורית קורן (הליכוד)
תבהיר שכל עיר שעובדת היום יכולה להמשיך ולעבוד.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
זה לא נכון.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אדוני היושב-ראש, חשוב לי מאוד לדעת את התשובה לפני ההצבעה, אני רוצה לדעת איך להצביע. האם העובדה שהקניון פתוח היום בשבת, זה חוקי או לא חוקי? אנחנו אנשים שומרי חוק.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אז אל תלך אליו כאדם דתי, אל תחלל שבת. תרשה לי לעשות מה שאני רוצה לעשות.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
זרקו משם את חנות "רויאלטי" כי היא לא רוצה להיות פתוחה בשבת. אתה מבין, מכריחים שם את החנויות לעבוד בשבת. חנות שלא פתחה בשבת – זרקו אותה מהקניון. על זה ראש העירייה רוצה להגן?
מיכל רוזין (מרצ)
בצלאל סמוטריץ', נהייתם גרועים יותר מהחרדים. אתם מחריבים פה את המדינה גם כדמוקרטית וגם כיהודית.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אני שמח שאת מגנה על עבריינים, זה בסדר.
מיכל רוזין (מרצ)
כך נפל הבית השני.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
בשלב הבא מיכל רוזין תגן על המאחזים.
היו"ר דוד אמסלם
מספיק עם הצעקות האלה.

נעבור להצבעות.
תומר רוזנר
מתחילים עם הסתייגויות קבוצת המחנה הציוני. מצביעים על רביזיה על ההסתייגויות.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 1 של קבוצת המחנה הציוני? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – 5

נגד – 8

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 1 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

בינתיים אני מדלג על הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 2. נחזור אליה בהמשך.

מנהלת הוועדה תגיד מי רשאי להצביע.
לאה קריכלי
חבר הכנסת דוד אמסלם, חברת הכנסת נאוה בוקר, חבר הכנסת בני בגין, חברת הכנסת נורית קורן, אני לא קוראת שמות של חברי כנסת מסיעות שחבריהן לא נמצאים, חברת הכנסת יעל גרמן, חבר הכנסת אכרם חסון, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי, חבר הכנסת יעקב אשר, חברת הכנסת מיכל רוזין, חברת הכנסת לאה פדידה וחבר הכנסת זוהיר בהלול.
גלעד קרן
על הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 3 הצביעו כבר בהסתייגויות.
היו"ר דוד אמסלם
נדלג בינתיים על הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 4.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 5? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 5 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 6? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 6 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 7? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 7 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 8? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 8 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 9? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 9 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 10? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 10 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 11? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 11 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 12? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 12 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 13? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 13 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 14? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 14 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 15? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 15 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 16? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 16 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 17? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 17 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 18? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 18 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 19? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 19 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 20? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 20 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 21? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 21 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 22? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 22 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 23? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 23 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 24? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 24 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 25? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 25 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 26? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 26 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 27? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 27 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 28? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 28 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 29? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 29 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 30? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 30 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 31? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 31 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 32? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 32 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 33? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 33 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 34? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 34 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 35? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 35 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 36? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 36 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 37? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 37 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 38? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 38 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 39? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 39 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 40? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 40 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 41? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 41 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 42? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 42 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 43? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 43 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 44? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 44 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 45? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 45 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 46? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 46 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 47? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 47 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 48? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 48 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 49? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 49 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 50? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 50 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 51? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 51 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 52? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 52 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 53? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 53 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 54? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 54 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 55? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 55 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 56? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 56 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 57? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 57 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 58? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 58 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 61? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 61 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 62? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 62 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 63? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 63 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 64? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 64 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 65? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 65 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 66? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 66 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 67? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 67 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 68? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 68 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 69? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 69 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 70? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 70 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 71? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 71 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 72? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 72 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 73? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 73 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 74? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 74 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 75? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 75 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 76? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 76 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 77? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 77 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 78? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 78 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 79? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 79 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 80? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 80 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 81? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 81 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 82? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 82 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 83? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 83 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 84? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 84 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 85? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 85 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 87? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 87 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 88? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 88 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 89? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 89 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 90? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 90 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 91? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 91 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 92? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 92 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 93? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 93 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 94? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 94 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 95? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 95 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 96? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 96 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 97? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 97 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 98? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 98 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 99? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 99 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 100? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 100 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 101? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 101 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 102? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 102 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 103? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 103 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 104? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 104 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 105? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 105 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 106? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 106 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 107? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 107 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 108? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 108 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 109? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 109 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 110? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 110 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 111? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 111 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 112? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 112 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 113? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 113 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 114? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 114 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 115? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 115 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 116? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 116 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 117? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 117 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 118? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 118 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 119? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 119 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 120? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 120 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 121? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 121 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 122? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 122 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 123? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 123 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 124? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 124 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 125? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 125 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 126? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 126 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 127? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 127 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 128? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 128 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 129? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 129 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 130? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 130 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 131? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 131 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 132? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 132 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 133? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 133 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 134? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 134 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 135? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 135 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 136? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 136 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 137? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 137 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 138? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 138 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 139? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 139 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 140? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 140 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 141? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 141 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 142? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 142 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 143? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 143 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 144? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 144 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 145? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 145 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 146? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 146 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 147? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 147 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 148? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 148 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 149? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 149 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 150? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 150 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 151? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 151 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 152? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 152 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 153? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 153 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 154? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 154 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 155? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 155 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 156? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 156 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 157? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 157 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 158? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 158 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 159? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 159 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 160? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 160 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 161? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 161 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 162? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 162 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 163? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 163 של קבוצת המחנה הציוני לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

סיימנו את הרביזיות על ההסתייגויות של המחנה הציוני. אנחנו עוברים לרביזיות על ההסתייגויות של קבוצת מרצ.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 1 של קבוצת מרצ? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 1 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 3? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 3 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 5? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 5 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 6? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 6 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 8? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 8 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 10? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 10 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 13? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 13 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 14? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 14 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 15? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 15 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 16? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 16 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 17? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 17 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 18? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 18 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 20? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 20 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 21? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 21 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 22? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 22 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 23? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 23 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 24? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 24 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 25? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 25 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 26? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 26 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 27? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 27 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 28? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 28 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 29? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 29 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 30? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 30 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 31? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 31 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 32? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 32 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 33? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 33 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 34? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 34 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 35? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 35 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 36? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 36 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 37? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 37 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 38? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 38 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 39? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 39 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 40? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 40 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 41? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 41 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 42? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 42 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 43? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 43 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 44? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 44 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 45? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 45 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 46? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 46 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 47? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 47 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 48? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 48 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 49? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 49 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 50? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 50 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 51? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 51 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 52? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 52 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 53? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 53 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 54? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 54 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 55? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 55 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 56? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 56 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 57? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 57 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 58? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 58 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 59? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 59 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 60? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 60 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 61? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 61 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 62? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 62 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 63? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 63 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 66? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 66 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 67? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 67 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 69? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 69 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 70? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 70 של קבוצת מרצ לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

אנחנו עוברים לבקשות לרביזיה על ההסתייגויות של קבוצת יש עתיד.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 1 של קבוצת יש עתיד? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 1 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 2? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 2 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 3? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 3 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 4? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 4 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 5? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 5 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 6? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 6 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 7? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 7 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 8? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 8 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 9? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 9 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 10? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 10 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 11? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 11 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 12? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 12 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 13? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 13 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 14? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 14 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 15? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 15 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 16? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 16 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 17? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 17 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 18? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 18 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 19? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 19 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 20? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 20 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 21? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 21 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.
יעל גרמן (יש עתיד)
למה לא מצביעים על הרביזיה על הסתייגות מספר 22?
תומר רוזנר
זה בקשה לרביזיה שכבר הצביעו עליה.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 23? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 23 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 24? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 24 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 25? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 25 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 26? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 26 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 27? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 27 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 28? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 28 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 29? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 29 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.
תומר רוזנר
30 זה בקשת רביזיה שכבר הצביעו עליה ודחו אותה.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 31? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 31 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 32? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 32 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 33? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 33 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 34? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 34 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 35? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 35 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 36? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 36 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 37? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 37 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 38? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 38 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 39? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 39 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 41? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 41 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 42? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 42 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 43? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 43 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 45? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 45 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 49? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 49 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 50? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 50 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 51? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 51 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 52? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 52 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 53? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 53 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 54? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 54 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 55? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 55 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 56? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 56 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 57? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 57 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 58? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 58 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 59? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 59 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 60? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 60 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 61? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 61 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 62? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 62 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 63? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 63 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 64? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 64 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 65? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 65 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 66? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 66 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 67? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 67 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 68? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 68 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 69? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 69 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 70? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 70 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 71? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 71 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 72? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 72 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 73? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 73 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 74? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 74 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 75? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 75 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 76? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 76 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 78? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 78 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 79? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 79 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 80? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 80 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 81? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 81 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 82? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 82 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 83? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 83 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 85? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 85 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 87? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 87 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 88? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 88 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 89? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 89 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 90? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 90 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 91? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 91 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 92? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 92 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 93? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 93 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 94? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 94 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 95? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 95 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 96? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 96 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 97? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 97 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 98? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 98 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 100? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 100 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 101? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 101 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 102? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 102 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 103? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 103 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 104? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 104 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 105? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 105 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 106? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 106 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 107? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 107 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 108? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 108 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 110? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 110 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 111? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 111 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 112? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 112 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 113? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 113 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 114? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 114 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 115? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 115 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 116? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 116 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 117? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 117 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 118? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 118 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 119? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 119 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 120? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 120 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 121? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 121 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 122? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 122 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 123? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 123 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 124? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – 1

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 124 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
ברביזיה על הסתייגויות מספר 124 ו-130 אני נמנעת.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 125? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 125 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 127? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 127 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 128? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 128 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 129? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 129 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 130? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – 1

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 130 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 131? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 131 של קבוצת יש עתיד לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

בזה סיימנו את הבקשות לרביזיה של קבוצת יש עתיד. אנחנו עוברים לבקשות לרביזיה על ההסתייגויות של קבוצת ישראל ביתנו.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 1 של קבוצת ישראל ביתנו? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 1 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 2? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 2 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 3? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 3 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 4? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 4 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 5? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 5 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 6? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 6 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 8? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 8 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 9? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 9 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 10? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 10 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 11? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 11 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 12? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 12 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 13? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 13 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 14? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 14 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 15? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 15 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 16? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 16 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 17? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 17 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 18? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 18 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 19? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 19 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 20? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 20 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 21? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 21 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 22? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 22 של קבוצת ישראל ביתנו לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.
תומר רוזנר
ההצבעה על הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 23 נדחית לסוף הדיון – הסתייגויות בדבר חנויות נוחות. זה יוצבע.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אתם צריכים לשאול אותי אם אני מסכימה לדבר כזה. זה הסתייגות שלי. אני מבקשת הצבעה עכשיו.
היו"ר דוד אמסלם
נצביע עליהן עוד מעט. ההסתייגות הזאת דומה לכל ההסתייגויות שהיו פה, לכן נצביע עליהן עוד מעט. לא המצאת פה את הגלגל, כל אחד הציע את ההצעה הזאת.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אני לא אומרת שהמצאתי את הגלגל. אני מנסה להבין מה קורה פה.
היו"ר דוד אמסלם
הסברתי. דחינו את הסוגיה הזאת. נדבר על זה עוד מעט, בסוף.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אני לא צריכה קרדיט. אני לא רוצה את החוק הזה, זה פשוט מאוד.
היו"ר דוד אמסלם
אנחנו עוברים לבקשות לרביזיה על ההסתייגויות של רשימת הרשימה המשותפת.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 1 של קבוצת הרשימה המשותפת? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 1 של קבוצת הרשימה המשותפת לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 2? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 2 של קבוצת הרשימה המשותפת לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 3? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 3 של קבוצת הרשימה המשותפת לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

מי בעד הבקשה לרביזיה על הסתייגות מספר 5? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על הסתייגות מס' 5 של קבוצת הרשימה המשותפת לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגות לא נתקבלה.

אנחנו עוברים לבקשת הרביזיה על ההסתייגויות של חברת הכנסת אורלי לוי.

מי בעד הבקשה לרביזיה על ההסתייגויות של חברת הכנסת אורלי לוי? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

הבקשה לרביזיה על ההסתייגויות של חה"כ אורלי לוי לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הבקשה לרביזיה על ההסתייגויות לא נתקבלה.
יעקב אשר (יהדות התורה)
אני מושך את הרביזיה על ההסתייגות של חבר הכנסת אייכלר. אני ביקשתי את הרביזיה הזאת ואני מושך אותה.
תומר רוזנר
אז היא תישאר כהסתייגות.
יעקב אשר (יהדות התורה)
אז אני מושך גם את ההסתייגות.
קארין אלהרר (יש עתיד)
זה אומר שזה לא הוראת שעה?
תומר רוזנר
זה לא כאן.

לגבי ההסתייגות של אדוני, על הוראת שעה, אתה מושך את ההסתייגות?
היו"ר דוד אמסלם
כן, אני מושך את ההסתייגות הזאת לגבי הוראת שעה.
קארין אלהרר (יש עתיד)
אז זה לא יהיה הוראת שעה?
היו"ר דוד אמסלם
זה לא יהיה הוראת שעה בשלב הזה.
תומר רוזנר
יש עוד שלושה נושאים. ראשית, נושא אזור סחר חופשי. דחיתם את זה. זה הסתייגות.
היו"ר דוד אמסלם
זה הסתייגות שדחינו אותה.
תומר רוזנר
אתה רוצה להעלות את זה למליאה כהסתייגות?
היו"ר דוד אמסלם
לא. אין לי בעיה להעלות אותה פה, לקבל את הרביזיה. נתחיל בקבלת הרביזיה הזאת.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אנחנו יכולים להבין את ההסתייגות הזאת? לא הצלחנו להבין.
היו"ר דוד אמסלם
הסברנו. אני מסביר פעם אחת. יכול להיות שלא הבנת אבל אנחנו הסברנו. תומר רוזנר, תסביר פעם נוספת.
תומר רוזנר
הבקשה הייתה להוסיף בסעיף 249(20) לפקודת העיריות, שעניינו הסמכות של הרשות המקומית להסדיר את פתיחתן או סגירתן של חנויות, בתי מלאכה ובתי עינוג בכלל, שהסמכות הזאת תהיה כפופה להוראות כל דין. המשמעות, כפי שהסביר חבר הכנסת אשר, היא לומר שאי אפשר יהיה לגבור באמצעות חוק עזר על הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה, בעיקר, אבל גם על הוראות דינים אחרים.
יעקב אשר (יהדות התורה)
על זה אין ויכוח.
קארין אלהרר (יש עתיד)
חוק שעות עבודה ומנוחה, למיטב הבנתי, ויכול להיות שאני טועה, כולל הוראות קוגנטיות. לא ניתן לגבור עליהן בכל מקרה. אז לשם מה ההסתייגות הזאת?
תומר רוזנר
אנחנו כלשכה משפטית סבורים שההסתייגות לא מוסיפה למצב הקיים אבל כאן מבקשים את ההבהרה הזאת.
יעקב אשר (יהדות התורה)
כדי להסיר ספק.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד לפתוח את הרביזיה? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – 8

נגד – 6

נמנעים – אין

בקשת הרביזיה על ההצעה להוסיף בסעיף 249(20) לפקודת העיריות שהסמכות תהיה כפופה להוראות כל דין, נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הרביזיה נתקבלה.

עכשיו אנחנו מבקשים לתקן את הסעיף, לקבל את ההסתייגות הזאת. מי בעד ההסתייגות? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – 7

נגד – 5

נמנעים – אין

ההצעה להוסיף בסעיף 249(20) לפקודת העיריות שהסמכות תהיה כפופה להוראות כל דין נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
ההצעה נתקבלה.
מיכל רוזין (מרצ)
על הסתייגות שלא צריך בכלל בכל זאת מצביעים. חזרתי על דברי היועץ המשפטי.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
סתם מיותר, תוספת מיותרת. את כל החוק הזה לא צריך.
היו"ר דוד אמסלם
הרי אני לא בודק כל הסתייגות שלכם אם היא מיותרת או לא. אספר לכם מה מיותר פה?
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
כל החוק מיותר.
היו"ר דוד אמסלם
אני מבקש לפתוח את הרביזיה לגבי ההסתייגות של חבר הכנסת קיש בנושא אילת. מי בעד הרביזיה? ירים את ידו.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אתה פוגע בשוויון. דין אילת כדין תל אביב, חולון ושאר הארץ.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד פתיחת הדיון?
מיכל רוזין (מרצ)
למה מחריגים את אילת? אפשר לשמוע נימוק? חבר הכנסת קיש לא היה פה. אנחנו רוצים לשמוע נימוק. הוא לא נימק את ההסתייגות שלו. מי מנמק את ההסתייגות של חבר הכנסת קיש? הוא לא היה פה, הוא לא מנמק. אני בעד לפתוח באילת אבל למה לא בבאר שבע גם?
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
יש עוד כמה ערים שאפשר להחיל אותן בהסתייגויות הללו. מה הדבר הזה?
מיכל רוזין (מרצ)
אולי נשמע את ראש עיריית אילת, שיסביר לנו במה אילת שונה. בואו נשמע.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אני לא מוכן להחריג את אילת. אילת היא גם חלק מעם ישראל.
יעקב אשר (יהדות התורה)
אנחנו נגד.
היו"ר דוד אמסלם
שאלתי מי בעד. מי נגד? אם אתם לא פותחים את הרביזיה אני לא דן על האפשרות להחריג את אילת. אז אתם נגד ההחרגה של אילת.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו נגד פתיחת הרביזיה.
היו"ר דוד אמסלם
כלומר גם אילת תיכלל בחוק.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו רוצים שוויון. אנחנו לא נגד. אנחנו בעד שכל הערים יהיו פתוחות.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אנחנו בעד פתיחה בכל הארץ. אנחנו נגד אי-שוויון. אנחנו בעד שהקואליציה הזאת תסיים את קיומה.
היו"ר דוד אמסלם
אתם נגד?
מיכל רוזין (מרצ)
אתה עושה פה תרגיל של הפרד ומשול.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
יש לו בעיות בקואליציה והוא מנצל אותנו. אנחנו נגד כל החוק הזה.
יעקב אשר (יהדות התורה)
אנחנו נגד.
היו"ר דוד אמסלם
דרך אגב, מה שיקרה בפועל, הרי זה הסתייגות, זה יעלה למליאה כהסתייגות. אני מבין שאתם מתנגדים. חשוב לי להבין את הראש שלכם.
מיכל רוזין (מרצ)
אנחנו מתנגדים להפרד ומשול שאתה עושה.
היו"ר דוד אמסלם
אז אנחנו מבינים שאתם נגד מה שאני בעד.
קריאות
- - -
יעקב אשר (יהדות התורה)
אנחנו נגד.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אתה עושה לנו פה "ספינים". אם תיתן לנו לדבר, נסביר.
יעל גרמן (יש עתיד)
מעולם לא ייצגת אותנו.

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

בקשת הרביזיה על ההסתייגות של חה"כ יואב קיש בעניין פתיחת חנויות באילת לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הרביזיה לא התקבלה. היא תעלה כהסתייגות.
יעקב אשר (יהדות התורה)
אני מבקש הסתייגות דיבור.
תומר רוזנר
אין אפשרות כזאת.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
רשות דיבור גם אני מבקש.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
יש לי הצעה, אדוני היושב-ראש: אולי תאפשר לראש עיריית אילת שהגיע מרחוק לדבר. אולי הוא ישכנע אותנו. לא נתת לו לדבר. אולי הוא ישכנע אותנו.
היו"ר דוד אמסלם
חברת הכנסת יעל כהן-פארן, יש לך נוהג קבוע להגיד לי מה לעשות.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אני מציעה, זאת הצעה לסדר. אנחנו חברי ועדה, אנחנו לא בובות פה.
היו"ר דוד אמסלם
אני מבקש שתחדלי מזה.
מיכל רוזין (מרצ)
הוא שמע אותו בחדר שלו בנפרד.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
הצעתי לך שתיתן לו להציג במשך שתי דקות.
היו"ר דוד אמסלם
חברת הכנסת כהן-פארן, אמרתי לך, יש לך נוהג קבוע כל הזמן להטיף לנו.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
לשמחתך אתה לא הולך לסבול אותי עוד הרבה זמן.
היו"ר דוד אמסלם
אני מבקש ממך שתפסיקי להפריע לי.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אני לא מפריעה. אני מוסיפה לדיון. אנחנו פה בדיון.
היו"ר דוד אמסלם
אמרתי לך, שמעתי אותך.
תומר רוזנר
יש מספר בקשות לרביזיה בנושא חנויות נוחות, בווריאציות שונות. הסתייגות אחת של המחנה הציוני, שתי הסתייגויות של יש עתיד, הסתייגות אחת של מרצ, הסתייגות של חבר הכנסת קיש והסתייגות של יושב-ראש הוועדה והסתייגות אחת של סיעת ישראל ביתנו – כולן עוסקות בנושא חנויות נוחות.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו מבקשים לפני ההצבעה התייעצות סיעתית.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אני מבקשת התייעצות סיעתית.
היו"ר דוד אמסלם
אנחנו כבר באמצע ההצבעות. הייתה גם התייעצות קודם. באמצע הצבעה אין התייעצות סיעתית.
תומר רוזנר
הבקשה להתייעצות סיעתית צריכה להיות מוגשת לפני סדרת ההצבעות. מכיוון שסדרת ההצבעות כבר החלה, אין התייעצות סיעתית באמצע הצבעות.
היו"ר דוד אמסלם
אני מבקש דווקא לפתוח את הרביזיה הזאת. מי בעד לפתוח את הרביזיה?
מיכל רוזין (מרצ)
איזו רביזיה? תן לנו רגע להתייעץ, אז אולי נהיה בעדך. תן לנו 2 דקות. זה לטובתך.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אני מתנגדת לזה כי זה פלסטר לגופה מתה. אז יהיו חנויות נוחות ואתם תגידו שהחוק הזה טוב.
היו"ר דוד אמסלם
זה ההסתייגות שאת הגשת.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
כן, אבל אני הגשתי הסתייגות אחרת, לבטל בכלל את החוק הזה. לא צריך עכשיו לשים פלסטר על גופה מתה ובזה כאילו להכשיר את זה לציבור: "הנה, קחו, פתחנו לכם".
יעקב אשר (יהדות התורה)
אנחנו לא צריכים התייעצות סיעתית. אנחנו נגד.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו מבקשים התייעצות סיעתית.
מיכל רוזין (מרצ)
תן לנו רגע להתייעץ.
היו"ר דוד אמסלם
אני עושה הפסקה של 2 דקות.
יעל גרמן (יש עתיד)
תודה.

(הישיבה נפסקה בשעה 12:58 ונתחדשה בשעה 13:02.)
היו"ר דוד אמסלם
אני מחדש את הדיון.

אני רוצה לפתוח שוב את הרביזיה הזאת.
תומר רוזנר
ההצעה היא לפתוח מחדש את נושא חנויות הנוחות שמופיע במספר הסתייגויות בווריאציות שונות. הווריאציות הן: חנויות נוחות בכלל, חנויות נוחות בתחנות דלק, חנויות נוחות בצמוד לתחנות דלק. אלה וריאציות שונות על אותו נושא שמופיעות בהסתייגויות שונות.
יעל גרמן (יש עתיד)
אנחנו מבקשים רשות דיבור על הנושא הזה.
היו"ר דוד אמסלם
זה לא מותנה בכך. קודם כול אני שואל מי בעד לפתוח את הדיון. אחרי שנפתח את הדיון אז אתן רשות דיבור למספר אנשים למשך זמן קצר. מי בעד לפתוח את הרביזיה? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – 6

נגד – 3

נמנעים – אין

ההצעה לפתוח לדיון חדש את ההסתייגויות שנוגעות לחנויות נוחות נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
הרביזיה נתקבלה. אני פותח את הדיון. בבקשה, חברת הכנסת גרמן, 2 דקות לרשותך, רק בנושא הזה.
יעל גרמן (יש עתיד)
כל החוק הזה נגוע בחוסר שוויון שיורד לשורשו של עניין. מרגע שהחריגו את תל אביב ומנעו ממועד קבלת החוק מכל שאר הרשויות להעביר חוק עזר שדומה לחוק העזר של תל אביב, החוק הזה נגוע באי-שוויון. עכשיו כאשר אתם מבקשים להחריג את חנויות הנוחות בתוך תחנות הדלק אתם מכפילים את אי-השוויון. אציג לך דוגמה. יושב פה ראש עיריית הרצליה.
היו"ר דוד אמסלם
דרך אגב, אתם ביקשתם את זה.
יעל גרמן (יש עתיד)
חשבנו מחדש. אני חושבת שזה נגוע באי-שוויון.
היו"ר דוד אמסלם
אז את מושכת את ההסתייגות?
יעל גרמן (יש עתיד)
חשבנו והגענו למסקנה. כן, אני מושכת את ההסתייגות מפני שבאותו רחוב, רחוב הרב קוק, יש מרכול ויש תחנת דלק. איך יכול להיות שלמרכול לא נאפשר לפעול ואילו ל"ילו" בתוך תחנת הדלק כן נאפשר לפעול? רק מפני שלתחנות הדלק יש לובי? רק מפני שהן שייכות לתשובה או אני לא יודעת למי? האם זו סיבה להחריג? זו לא סיבה. זאת אפליה לא מוצדקת.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
גם אני מושכת את ההסתייגות בעניין תחנות הדלק. יש פה מספיק לוביסטים למען תחנות הדלק.
היו"ר דוד אמסלם
אני מבקש להוסיף עוד שני דברים.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
מאחר והמונח "חנות נוחות" הוא משהו ערטילאי מאוד, שלא מוגדר בעצם בשום מקום – אולי הוא הוגדר, תסבירו לי – אם אתם מתייחסים כרגע רק לחנות שהיא בתוך תחנות דלק אנחנו בפירוש מתנגדים. אם אתם מכלילים בזה חנויות נוספות, אנחנו מבקשים שתסבירו לנו ונשקול את זה.
תומר רוזנר
חברת הכנסת כהן-פארן, יש לכם הסתייגות כזאת. את מושכת אותה?
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אז אנחנו נסיר אותה. אני רוצה להבין בדיוק מה ההגדרה של חנויות הנוחות. אסיר את ההסתייגות אם אכן חנויות הנוחות הן רק בתוך תחנות הדלק.
היו"ר דוד אמסלם
זה מה שכתבתם.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
בסדר. אז אני מסירה את ההסתייגות.
מיכל רוזין (מרצ)
יש פה ניסיון לעשות על גבנו, כמו עם אילת, הפרד ומשול, לעשות על גבנו "סיבוב". למה? כפי שאמרתי, הרי אין שום היגיון להסביר לציבור איך לתדלק עם כסף זה בסדר בשבת אבל לקנות ליד קולה זה לא בסדר. אתם מבינים שיש פה אבסורד. אתם רוצים לתקן את זה. גם אנחנו. אבל לא ייתכן האבסורד שתהיה חנות נוחות של כל מיני בעלי הון בתחנות דלק, אבל מטר ליד יהיה קיוסק או איזו מכולת קטנה שיסגרו אותה מכיוון שהיא לא בשליטה של בעל הון. עם כל הכבוד שהפעילו עליכם לחץ, חבר הכנסת דודי אמסלם, זה שבעלי הון הפעילו עליכם לחץ ואתם נכנעים לעניין הזה זה טוב ויפה, אבל אולי תקשיבו לציבור החופשי, שאומר לכם "אל תאשרו את החוק הזה", תקשיבו לראשי הרשויות המקומיות שאומרים שאתם עושים לנו פה עוול גדול, תקשיבו לדברים הללו. אל תשחקו כאן משחק של הפרד ומשול.
תומר רוזנר
חברת הכנסת רוזין, אתם הגשתם הסתייגות בעניין זה.
מיכל רוזין (מרצ)
נכון. אבדוק אם אנחנו מושכים את ההסתייגות. מקסימום נצביע נגד. אנחנו יכולים להשאיר את ההסתייגות ואז להצביע נגד.
היו"ר דוד אמסלם
אין בעיה, את צודקת.
זוהיר בהלול (המחנה הציוני)
אהיה מוכן להצטרף לרעיון של החוק הזה במידה ואילת תוחרג בנוסף לערים המעורבות מכיוון שאני חושב שפתיחת מרכולים זה עניין של מרקמי חיים משותפים בישראל. אם תסכים, אני אהיה בעד.
היו"ר דוד אמסלם
זה כרגע לא מופיע בסעיף, אבל לא משנה, לא פתחתם את הדיון בעניין אילת אז לא משנה.

אני רוצה להוסיף את המילים "למעט מקומות של- - -".
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אפשר עכשיו להגיש הסתייגויות? גם לי יש הסתייגויות.
תומר רוזנר
הנושא נפתח לדיון.
מיכל רוזין (מרצ)
בצלאל סמוטריץ', נשמח לשמוע את עמדתך בנושא חנויות הנוחות.
היו"ר דוד אמסלם
לא להפריע לי. תשמעי אותו אחר כך.

"וכן חנות בתחנת דלק שנועדה לשרת את משתמשי התחנה אשר בה מצויים מרכז ההפעלה וקופות התשלום של התחנה". זה אופציה אחת. הדבר השני שאני רוצה שנכניס: "הוראות חוק זה לא יחולו על חוקי עזר לפתיחת חנויות נוחות ששטחן עד 50 מטר שיהיו פתוחות בפועל בימי מנוחה במשך שנה לפחות ערב פרסומו של חוק זה".
יעקב אשר (יהדות התורה)
אדוני, אני רוצה לומר, אנחנו מתנגדים לתוספות הללו, להסתייגויות הללו, ונצביע נגד, גם במליאה.
זאב בנימין בגין (הליכוד)
מה ההסבר להצעה?
היו"ר דוד אמסלם
תיכף אסביר לך את ההסבר. אנחנו מתנגדים לזה.

מי בעד הנוסח המתוקן של ההסתייגות שהצגתי? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

ההצעות של חה"כ דוד אמסלם בעניין חנויות הנוחות לא נתקבלו.
היו"ר דוד אמסלם
ההסתייגויות לא נתקבלו.
תומר רוזנר
יש את ההצעה של חבר הכנסת קיש שצריך להצביע עליה שוב. הוא מבקש חנויות נוחות בתחנות דלק.
היו"ר דוד אמסלם
מי בעד ההצעה של חבר הכנסת קיש? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – מיעוט

נגד – רוב

נמנעים – אין

ההצעה של חה"כ יואב קיש בעניין חנויות נוחות בתחנות דלק לא נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
ההצעה לא נתקבלה.
תומר רוזנר
יש הסתייגות נוספת של סיעת יש עתיד, שמבקשת להחריג חנויות נוחות בכלל.
יעל גרמן (יש עתיד)
משכנו את ההסתייגות. אנחנו לא מצביעים בעדה.
תומר רוזנר
גם סיעת המחנה הציוני משכה את ההסתייגות שלה.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
אני משכתי את ההסתייגות שלי.
היו"ר דוד אמסלם
כעת נעבור להצבעה על הצעת החוק. לפני כן אאפשר לראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, לדבר.
תומר רוזנר
מצביעים על כל סעיפי הצעת החוק, בתוספת ההסתייגות שנתקבלה פה לגבי תיקון לסעיף 249(20) לפקודת העיריות, הוספת המילים "בכפוף להוראות כל דין" בתחילתו.
היו"ר דוד אמסלם
אני מצביע על כל הצעת החוק או סעיף-סעיף?
תומר רוזנר
אתה יכול להצביע על כל הצעת החוק.
יעל גרמן (יש עתיד)
כל הנושאים שעכשיו העלינו ושכן התקבלו הם נושא חדש? אני רוצה להעלות טענת נושא חדש.
תומר רוזנר
באיזה נושא?
היו"ר דוד אמסלם
הרי קיבלתי את הרביזיה ופתחתי את הדיון. מה הנושא החדש? קיבלתי את הרביזיה. אחרי זה ההסתייגות נפלה.
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
זה לא נושא חדש.
יעל גרמן (יש עתיד)
האם אנחנו יכולים לטעון טענת נושא חדש?
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
על מה? אין שום שינוי בהצעת החוק.
היו"ר דוד אמסלם
באופן כללי את יכולה תמיד לטעון טענת נושא חדש, זה טוב בחיים, אבל לא קשור אלינו.
יעל גרמן (יש עתיד)
או שלא נוסף כלום?
בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי)
אם שום הסתייגות לא נתקבלה אז אין שום נושא חדש.
היו"ר דוד אמסלם
תביני את הפרוצדורה, אתם הגשתם הסתייגויות, אני קיבלתי את הרביזיה ופתחתי את הדיון.

ראש עיריית אילת, בבקשה.
מאיר יצחק הלוי
אני רוצה לבקש את ההאזנה שלכם. אני רוצה לדבר בכמה משפטים על העיר אילת ועל אפיוניה. קודם כול, בראש ובראשונה, חוסנה של העיר אילת הוא בכך שהיא עיר פלורליסטית שיודעת לכבד את כל הגורמים. בצד ישיבות, מקוואות, אולפנות, חופים נפרדים- -
מיכל רוזין (מרצ)
גם פתח תקווה, גם ראשון לציון, גם נתניה.
מאיר יצחק הלוי
- -בצד זה יש עסקים ומלונאות וכן הלאה. אסביר מה ההבדל למרות הכול. העיר אילת היא עיר התיירות היחידה במדינת ישראל ש-90% מכלכלתה מסתמכים על תעשיית התיירות, שרובה מגיעה בסופי שבוע. כל שינוי במצב מבחינת העיר אילת אומר כליה.
תמר זנדברג (מרצ)
אתה צודק במאה אחוז. זה נכון בכל המדינה.
מאיר יצחק הלוי
ראינו את זה כאשר נסגרו שני עסקים שלא פעלו בשבת, "איימקס" ו"עיר המלכים". זה מלמד יותר מכול על המשמעות של סגירת עסקים באילת בשבת.
מיכל רוזין (מרצ)
אנחנו מסכימים אתך. תפילו את החוק הרע הזה.
יעל גרמן (יש עתיד)
כל החוק הזה גרוע.
מאיר יצחק הלוי
זה מואר באלומות אור ברורות מאוד. פעילות שלא מתקיימת בסופי שבוע דינה כליה כלכלית על העיר אילת. חברים, זה יקרה מהר מאוד.

אני רוצה להסביר לחברי וידידי בצלאל סמוטריץ'. אני מדבר על כל מה שקשור לרצועת התיירות. אילת קיבלה, בשונה מכל אותן ערים שציינתם, חוק שנחקק בחקיקה ראשית, חוק אזור סחר חופשי אילת, ולא בכדִי. החוק נחקק בגלל שאילת מאופיינת באפיונים שייחודיים לה. היום אם חלילה ייכנס סייג בתוך החיים הכלכליים בסופי שבוע, אני אומר לך, אדוני היושב-ראש, אני אומר לחברי הכנסת, אני אומר לחבריי חברי הכנסת הדתיים שזוכים להרבה עדנה מן ההנהגה הנוכחית, תהיה כליה והרס כלכלי וחברתי על העיר אילת. אני אומר את זה באופן הכי ברור. מי שלא מבין את זה לא מבין מה קורה אתו. לא תהיה תיירות, לא של דתיים ולא של חילוניים ולא תהיה כלכלה. זה מה שיקרה.
יעל גרמן (יש עתיד)
כל מילה בסלע.
מאיר יצחק הלוי
תנו לי לרגע להשתחרר מן הפוליטיקה הפנימית שלכם פה.
יעל גרמן (יש עתיד)
אבל אין מה לעשות, אנחנו בפוליטיקה.
מאיר יצחק הלוי
מדובר בעיר היחידה שמארחת 3 מיליון תיירים. לא שמעתי על אף עיר אחרת שהזכרתם פה שמארחת 3 מיליון תיירים.
יעל גרמן (יש עתיד)
תל אביב מארחת יותר.
יעל כהן-פארן (המחנה הציוני)
אתה צריך להיות נגד כל החוק הזה. תגיד למפלגה שלך, שאתה חלק ממנה, שתתנגד לחוק הזה.
מאיר יצחק הלוי
גברתי, אני לא חבר כנסת.
יעקב אשר (יהדות התורה)
הוא לא קבלן ביצוע שלך.
מאיר יצחק הלוי
אני מבקש בכל לשון של בקשה, אם אתם לא רוצים לחסל את העיר הזאת, ואני מקווה שלא, אני מאמין שלא, אני פונה פה לחברי הקואליציה ולחברי האופוזיציה, תעשו חשיבה נוספת כי אחרת מבחינתי זה אל חזור. דרך אגב, כבר היום, עוד בטרם נחקק החוק, אני מקבל כבר ויברציות מכל מיני גורמי תיירות שאומרים לי: "אדוני, דיר באלק מהעניין הזה", ואני לא מאלה שמאיימים עליהם.
יעל גרמן (יש עתיד)
אתה צודק. תדבר עם החברים שלך שיצביעו נגד הצעת החוק.
יעקב אשר (יהדות התורה)
יעל גרמן, הוא קבלן ביצוע שלך?
מאיר יצחק הלוי
אל תהרסו את העיר – זה מה שאני מבקש.
יעל גרמן (יש עתיד)
עכשיו צריך להצביע נגד הצעת החוק.
מיכל רוזין (מרצ)
אין שום בעיה, לפי החוק השר דרעי יוכל לאשר לך את פתיחת החנויות.
היו"ר דוד אמסלם
אפשרתי למאיר יצחק הלוי לדבר מנהמת לבו. נגמר.

אני רוצה להביא את הצעת החוק להצבעה כמקשה אחת בתוספת התיקון שקיבלנו. מי בעד הצעת החוק כפי שהוקראה, כולל התיקון שנוסף? ירים את ידו. מי נגד? מי נמנע?

הצבעה

בעד – 8

נגד – 6

נמנעים – אין

הצעת החוק לתיקון דיני הרשויות המקומיות (חוקי עזר בעניין פתיחתם וסגירתם של עסקים בימי מנוחה), התשע"ח-2017, עם התיקונים שהוכנסו בה, נתקבלה.
היו"ר דוד אמסלם
אני קובע שהוועדה אישרה את הצעת החוק ברוב של 8 מול 6, ללא נמנעים.
מיכל רוזין (מרצ)
אנחנו מבקשים רביזיה.
יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)
גם אני מבקשת רביזיה.
מיכל רוזין (מרצ)
ארבעת הסיעות ביקשו רביזיה.
היו"ר דוד אמסלם
תודה רבה. רביזיה תהיה בשעה 13:50

הישיבה ננעלה בשעה 13:22.

קוד המקור של הנתונים